POOL PARTY

 
 
I fredags var jag på poolparty hos mamma och pappas kompisar och massa andra familjer. Först badade jag med alla småbarn, så söta dom är haha! Sen var jag med William typ hela kvällen. Vi typ snackade och badade bara. När jag vaknade på lördan hade jag feber... och eftersom att jag fortfarande hostade så mycket så fixa vi pencelin till min.. Just nu väntar jag typ på att min familj ska komma hem. Vi skulle ju ut och dyka och snorkla idag men det blev intet för mig :( Så jag har kollat på pll hela dagen haha!
 
KRAM

Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas du snart blir bättre! Kram

2014-03-16 | 13:13:46
Annika säger:

Gott c:

2014-03-16 | 15:08:40
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback