SLUT PÅ JULLOV = MÅNDAG

 
Bilden är från pappas födelsedag då vi var på Crown hela dagen.
 
Nu har iallafall jag slut på jullov. Vilket är väldigt synd för mitt jullov har vart bäst! jukafton... Hur bra presenter som helst., nyår... som spenderades med goa människor på stranden. Sedan har vi allt detdär emellan, sova till klockan 13, vara ut till klockan 1 på natten, bada, sola, vara med massa underbara kompisar och självklart bara njuta av
lovet. Det ända dåliga dethär lovet har vart att min bästa kompis sofi har åkt hem till Sverige. Men det bästa är att vi kommer ses i sommar så jag överlever. Sedan har även Linn, David, Anneci, Elsa, Tuva och Emma åkt hem.
Menmenmenmnen, i sommar har vi bestämt att alla ska åka till grönalund tillsamands. Det är verkligen någonting
jag ser fram emot!
 
Men idag är det måndag igen.. Kommer säkert börja hålla på med "why is monday so far from Friday and
friday so near to monday?" hahah, det "citatet" är gjort för mig. Ska blir kul att träffa alla nya som ska börja i våran klass, vi får fem nya personer tror jag :) Annars har jag nog inget specciellt för mig idag, vi går långdag tror jag.. Sedan efter ska nog kanske jag på konstkurs med min lillebror, så det ska bli roligt, jag vet inte om jga kommer blogga så mycket nu de kommande veckorna för jag har bestämt mig för att plugga så mycket som möjligt. För då kommer jag få längre sommarlov.
Aa, det låter säkert jättekonstigt men jag går ju på Sofia Distans som verligen är krävande, alltså tar det lite längre tid, men man får bättre betyg.. Kan kanske skriva om hur det fungerar i ett annat inlägg.
 
Nu ska jag till skolan, KRAM

Kommentarer
Hannah säger:

Fin bild

2014-01-06 | 03:26:58
Bloggadress: http://nattstad.se/hannahalvefelt
sonja säger:

Jättefin bild, läser din blogg med glädje, lycka till med pluggandet! Kram

2014-01-06 | 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback