PLUGG, PLUGG, PLUGG

 
Ni får nöja er med en bild som är åt fel håll. det funkar inte att vända den haha!
 
Yooo, skoja men hej! Idag har jag pluggat hela dagen, igår också. Det är därför det blir inte sådär med uppdateringen. Imorgon är det fredag ocj vi slutar 12. Då ska vi åka till thaimout och var där hela dagen, tror jag kommer ta med badmadrassen så jag kan sola i havet, omg så skönt haha! Och på lördag blir det "poolhänh" och grill. Klockan fyra ska vi åka till sai nam och va där och bada och sola och sånt först sedan ska vi grilla mde andra famljer! Så nu vet ni ungefär hur min helg kommer se ut. På söndagen ska jag nog plugga lite på stranden, typ läsa
och så, så kan jag ju sola lite också hehe.
 
KRAM

Kommentarer
Fanny säger:

Men tack så mycket!! Vad glad jag blir :)

2014-01-09 | 15:50:31
Bloggadress: http://fannyol.blogg.se
Annika säger:

Gott!

2014-01-09 | 16:06:00
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback