60!?

 
Här får ni en bild på mig, som typ är 8 månader gammal:)
 
Hejhopp! Idag kommer det 60 nya elever till skolan, man ba whaaaat? och inom två veckor kommer det 40 till,
bara på grundskolan, sedan är det typ 60 nya på förskolan. Sjukt mycket folk haha!
Idag vet jag inte vad som händer.. Jo, i skolan ska vi ha batik, jag kan förklara lite tydligare och så sen när jag
lägger upp bild på det jag gjort. Tror jag ska skriva ett citat eller något sånt!
 
Igår var jag i skolan som vanligt, vi har bara fått sett de nya eleverna sådär en snabbis haha.
Efter skolan gick jag och Hannah hem till henne för att plugga, det gick faktist väligt bra, jag gjorde bla iordning
mitt schema. Man får ju bestämma hur sitt schema ska vara precis som man vill!
 
KRAM!

Kommentarer
sonja säger:

Så många nya elever! Hoppas det grå bra för dej med skolan. Kramar

2014-01-07 | 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback