VS

 
 
 
 
Detta köpte jag på vs på Bali! 
 
hejhej! I söndags eftermiddag kom jag tillbaka från Bali men orkade inte blogga då för fick feber och förkylning. Så idag och går var jag hemma från skolan. Imorgon vet jag inte om jag är hemma eller inte. Inte speliellt mysigt att gå och snyta sig hela tiden i skolan.. Men aja, Michelle kommer i alla fall nej hit i 2 veckor. Ska bli hur kul som helst, saknar verkligen henne jätte mycket! Just nu sitter jag och skriver om gatubarn i svenskan. Såå jobbigt och hemskt. Måste läsa en bok sedan också. Den värkar bra men inte så kul att sitta och gråta på solstolen :/ så får väl va hemma när jag läser den.

Kommentarer
sonja säger:

Så mycket fint du har köpt, hinner du använda allt?

2014-02-25 | 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback