EDEN HOTEL




Hejhej! Nu ligger jag på hotellrummet på Bali och kollar på musikvideos på mtv. Nu bloggar jag från telefonen så kommer inte komma några kamera bilder eftersom att vi inte tog med kameran. 
Idag har vi vart i ett shopping center. Vi gick första in på zara och där köpte jag ett par jeans som verkligen är hur snygga som helst! Sedan när vi skulle betala i kassan såg jag att en tjej hade en vs påse så blev lite överlycklig hahah. Så jag var där i 1-2 timmar haha. Men köpte inget för min kommer typ bo på olika hotell så pallar inte släpa på det så vi kommet åka dit dagen innan vi åker tillbaka till Thailand. 

Kommentarer
sonja säger:

Roligt att du hittade jeans som passar bra! kram

2014-02-16 | 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback