5 LOVE 'N HATE

 

 

ÄLSKAR

- Jag älskar krama.
- Jag älskar lukten av stekt beacon.
- Jag älskar när man hittar dendär perfekta jul/sommar/nyårs klänningen.
- Jag älskar att shoppa, det är bara hur rymt som helst.
- Jag älskar både att ge och ta emot saker, men mest att ge tror jag.

ÄLSKAR OCH HATAR SAMTIDIGT HAHA

Jag hatar&älskar när folk säger till exempel "fy vad ful bikini hon har" så går personen och köper en likadan nästa dag. Alltså dubbelmoral på den liksom.

 

HATAR

- Jag hatar långa korridorer.
- Jag hatar när folk smaskar. 
- Jag hatar när folk bara skickar fina bilder på snapchat.
- Jag hatar när folk gör ett privat konto som heter tex "solmegasuperduperprivat" så lägger man ut fina biler. Det är ju då man ska lägga ut fula?
- Jag hatar när blir såhär "övertaggad" på någonting som man inte vet ska hända 100% säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback