VECKANS PLANER

 
Måndag- Slutar 16, efter skolan äter jag nog glass med nån eller så går jag bara hem och kollar på serie eller så! Och på kvällen ska vi äta med mamma och pappas kompisar.
 
Tisdag- Slutar 14, går nog hem och pluggar lite, inget speciellt. Kanske ska träna eller så!
 
Onsdag- Sutar 14 eller 16, bestämmer det då. Då blir det träning och plugg eller vara med någon kompis!
 
Torsdag- Slutar 14, på kvällen ska jag äta med Julia och alla de andra för hon åker hem på fredag:(( vi ska nog äta i saladan och sedan shoppa lite. Vet inte om vi kommer vara innan på dagen också men det får vi se!
 
Fredag- Efter skolan äter jag nog med kompisar. Sedan gör vi nåt och på kvällen ska vi ut. Åh, älskar fredagar!
 
Lördag- Plugg på dagen tror jag, sedan kansk sova hos någon, elelr bara träffa kompisar och ha myskväll.
 
Söndag- Lugn dag, plugg och sola, typical sol söndag. hehh. 

Kommentarer
sonja.m säger:

Hej Sol! Jag blir såå glad när du berättar vad du gör! Kramar/ Längtar till ni kommer hem

2014-04-14 | 14:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback