SYSLÖJD

 
1
Bild från i går!
 
 
Just nu sitter jag och gör syslöjd och kollar på massa grymma ungar som sjunger och dansar på youtube!
Fast mitt smalben (från knät ner till foten) är heeelt bortdomnat. omg, såååå obehagligt. Seriöst. så sjukt äckligt att jag känner med min hand att mitt ben är där men benet känner inget, usch och fy! åhh påriktigt jag svimmar!
Men,Idag var det en helt vanlig skoldag, eller nej, vi gick till fyra. men inget speciellt.. Imorgon blir det nog indianen och träffa lite roligt folk!
 
PUSS

Kommentarer
Louise säger:

Hej! Är det bra med dig? :)

2013-12-05 | 21:43:02
Bloggadress: http://louiseamanda.se
sonja säger:

Fin bild; snygg bikini! Kramar

2013-12-07 | 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback