TOG TYDLIGEN EN PAUS

 
 
tror inte att jag visat dehär bilderna..
 
Ojojoj, nu var det 10 dagar sedan jag bloggade.. Inte bra, inte bra. Tog helt enkelt en paus.
Har varker orkat eller haft tid att blogga. Menmen, nu ska det bli ändring!
Just nu sitter jag nere på stranden på en resturang som heter banana. Sitter här och pluggar med pappa.
och ska snart äta lite mat och sätta mig i solen en stund. Sedan ska jag fortsätta plugga. Och om typ 17 dagar åker
vi till Bali, som då är en jättestor ö i Indonerien. Kommer ta med kameran och förhoppnings ta massa bilder. Vet inte
om jag kommer blogga något där, men tror jag kanske hinner göra något inlägg men kommer fixa typ ett tidsinställt inlägg om dagen till er!

Kommentarer
sonja säger:

Fina foton; roligt att höra av dej! Kramar

2014-01-28 | 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback