BARNVAKT SNART

 
Heej! Idag var jag i skolan och gjorde batik, jag skrev "when nothing goes right, go left" och den kommer jag
antagligen känga upp som en tavla i mitt rum. Efter skolan gick jag hem och åt mellis sen gick jag tillsammans med mina brorson ner till stranden. Där solade jag i kanska två timmar.. Guuud, så sjukt skönt att ligga på en badrass ute i havet och känns hur det bränner helt lagom! haha, men nu ska jag snart äta sedan ska jag och 
vara barnvackt åt 3 små sötisar. Lovina som kanske är ett, två år gamal, Nellie som går i 1:an och Eliot som går i 3:an.
 
KRAMISAR

Kommentarer
sonja säger:

Va brun du blivit, ta det försiktigt/Kram

2014-01-07 | 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback