PÅSKLOV

 
 
Hejhej! Gud, jag har inte bloggat på typ en månad hehe. 
I fredags var jag med Hannah, Anneci, Linn och Alice på kvällen. Vi var först på indianen en stund sen gick vi och köpte dricka och godis typ. Sedan gick vi hem till Anneci ocj Linn och kollade på det regnar köttbullar 2 och studentfesten. Båda var jätte roliga och bra! Sen sov jag hos Anneci och Linn.  I lördag träffade jag Anneci en stund på kvällen, vi gick och åt glass och hade det bara mysigt. Igår pluggade jag hela dagen och idag med. Men ikväll ska jag kanske äta med Anneci och Hannah. 
 
PUSS

Kommentarer
sonja säger:

Hej Sol! Roligt att du bloggar igen! Kram

2014-04-07 | 18:03:37
Nora säger:

Jag älskar verkligen dig och din blogg! Hoppas verkligen att du fortsätter att blogga, för du är verkligen grym på det

2014-04-07 | 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback