UNDERBAR FREDAG

 
 
 
 
 
 
Hej allihop! Idag är det fredag, tror inte att någon har missat det men aja. Då går ju vi till 12:00 i skolan, sååå skönt med lång helg! Då åkte vi iallafall till en resturang osm heter Somewere else. Vi åt lunch och drack shakes. Vi badade också en heldel, det var verkligen surfvågor, jätte stora vågor! Vi var där till kanske fem. Sedan åkte vi hem och duschade och lite så. Sen gick vi ut en snabbis och åt! Och nu sitter jag på mitt rum, ska sätta på en film tror jag! Men vi hörs! Och glöm inte att kika in imorgon då det är min födelsedag ;) :)
 
KRAM

Kommentarer
Madeleine Jonsson säger:

åh vad härligt det ser ut!

2013-10-11 | 16:35:36
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
sonja säger:

Ser jättefint ut. brun du är Sol! Vi hörs imorgon!

2013-10-11 | 16:58:26
felicia säger:

så härliga bilder :)

2013-10-14 | 11:23:22
Bloggadress: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Anonym säger:

bajs körve min <333

2013-10-23 | 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback