STEGRADE OCH KROCKADE

Bild från i somras!
 
Hejhejhejhejhej! Som ni kanske såg i mitt förra inlägg stegrade och krockade vi i fredags. Tänkte berätta hur.
Så, då i fredags skulle vi skjutsa hem två personer. Först skulle vi åka upp för en pyttepytte liten backe, då stegrade vi med tuktuken. Sedan gick det ungefär tre sekunder så flög jag ut ur tuktuken (satt längst fram) så slog jag i huvudet i en palm och ramlade ner på marken. Och pappan som vi skjutsade slog först i huvudet i taket, på kanten liksom. och ramlade sedan ner på backen. Han berättade att idag när han vaknade var hans kudde helt blodig. så jaaa, så kan det gå. men det var inte så allvarligt iallafall. Och farmor, du läser nog detta i chock, men det gick braaa! Dont worry, be happy. Tryck-------> HÄÄÄÄÄÄÄÄR så ser du översättningen, haha.

Kommentarer
sonja säger:

Jag kan översätta/lite orolig blir jag. Kram

2013-10-06 | 17:40:10
juliah säger:

Otroligt tråkigt att höra, kram på dig!!

2013-10-09 | 13:32:39
Bloggadress: http://www.juliahofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback