MORGON PEPP

Hej sötsiar! Förlåt tusen gånger om att jag inte bloggar varje dag. Men har inte kommit in i den rutinen här en haha. i sverige så bloggade jag varje dag. (på en annan blogg) Men i thailand så orkar man inte riktigt. Aja.
 
Okej, jag vaknade imorse av att något lät jättehögt. Såklart så regnade det. Det har regnat hela natten, från igår kväll klockan ungefär 8 till imorse till ungefär 10. Så när jag vaknade kände jag verkligen inte för skolan, kände mig nästan sjuk. Så jag hämtade telefonen och kollade instagram. så hade ett inspokonto lagt upp denna bild.Så då kände jag att jag skulle kämpa mig upp och iväg till skolan! haha PEPPPP
Men just nu sitter jag och pluggar. för i helgen ska vi åka till krabi! ska bli GRYMT! kommer antagligen köpa lite saker iallafall. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback