LIGHT FALL

LIGHT FALL
Klicka på bilden som ni vill komma till hemsidan jag gjort collaget på.
 
 
Hello! Idag var jag i skolan som vanligt, inget speciellt. När jag kom hem slängde jag ihop detta collage.
Och nu ska jag plugga lite, så jag får längre jullov haha. 
Men i söndags kom sofi! då träffades vi på kvällen och gick till moon och käka glass. I måndags var vi i saladan och shoppade. Kommer lägga upp bilder på det jag köper lite dåochdå. För det blir typ att vi åker in ofta och köper lite saker varje gång.. Hehe. Sedan igår fotade vi men jag har inte fått bilderna än, men tror jag kommer fixa en header av dom + ny design.
 
KRAM
 

Kommentarer
Elin säger:

omg vad fint <3

2013-11-07 | 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback