HELGEN

 
 
Ja, mina ögon var ju väldigt hemska på denhär bilden men jajajajaja.
 
 
Hejjj! Tänkte berätta snabbt om helgen. I fredags slutade vi halv tolv! då gick jag hem med anneci en stund, sedan åt vi lunch tillsammans. Sen gick vi hem och gjorde absolut ingenting. På kvällen träffade jag sofi och anneci, så gick vi och åt middag på easy bar. När vi nästan hade ätit färdigt kom julia, emil och svante. vi satt där en stund och bara snackade. sen gick vi till indianen och kollade på fireshow. haha så standard på fredagar. 
 
På lördagen var jag först med Julia och sofi, vi bada, sola och åt glass, haha standrad de med. Sen på kvällen träffades vi i klassen för att fira min födelsedag som var för en månad sen.. menmen, det var värkligen jättekul. vi åt å¨nån resturang sedan gcik vi hem till mig och kolla på film. Något roligt var att när vi åt stängde dom av strömen (på den resturangen) och då trodde vi ju att det var strömavbrott. Men då kom två killar med gitarr och började sjunga happy birthday.. haha så gulligt! sedan kom dom in med glasstårta, lagom med mums!
 
Till sist, söndagen. Jag var med sofi hela söndagen. vi åkte till holliday villa och åkte vatten rutschbana, det är alltid lika kul! vi filmade även med kameran under vattnet, har inte kollat på dom än men vi får se hur filmerna blev!

Kommentarer
sofiiii säger:

sååååå fin! SKITTRÅKIGT i skolan utan dig. alla är så tråkiga hahaha

2013-11-27 | 07:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback