BUSIGA SMÅBARN

 
 
 
Hello! nu sitter jag med datorn, kollar vad jag vill ha från vs. För anneci ska åka till Malaysia och då ska hon köpa till mig och två andra. 

När vi slutade idag gick jag, Sofi, Hannah och Anneci och fikade. Efter det gick jag anneci tillbaka till skolan och gjorde nån matteläxa. Sen kom hanna och sofi och gjorde en bilduppgift. Sen gick vi bara hem. När jag kom hem låg det 4 busiga ungar sängen och kollade på film. Innan hade dom vart inne på mitt rum och stökat ner... men nu ska jag fortsätta med min bild uppgift!
 
PUSS

Kommentarer
sonja säger:

Roligt att läsa din blogg/kram

2013-11-20 | 15:18:16
Hannah säger:

Fin!

2013-11-20 | 15:38:52
Bloggadress: http://nattstad.se/hannahalvefelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback