5 SANNINGAR

 
 
 
# Jag har klockan på högerarmen, väven fast jag är högerhänt.
 
# Om jag kommer på något jag vill ha skriver jag upp det på telefonen medengång, annars glömmer jag bort det.
 
# Eftersom att jag är lång och smal passar inga jeans mig. vilket leder till att när jag är i sverige på vintern, går jag runt i mjukisbyxor, konstant!
 
# Jag hatar när folk inte har samma humor som jag, det är sååå jobbigt och irriterande!
 
# Jag älskar sommarlov, vem gör inte? men det är så härligt, speciellt att vara uppe hur länge man vill och sova hur länge man vill! sedan är det ju frukost vilket är något jag avskyr på vardagen men någon jag älskar på helgen/lov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback