NEDRÄKNING

 
Hejhej! Nu har jag vaknaat och ätit frukost. Idag ska jag nog bara vara hemma eller träffa någon kompis.
Det blir nog inte något sola idag inte, vädret är inte på topp om man säger så!
 
Igår träffade jag lite kompisar och så. Vi gick lilte på stranden, satt och snackade och gick till 7 eleven och köpte godis, för vi gick upp till Elin och Mathilda och kollade på film sedan!
 
Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir.. Tror jag äter med familjen någon stans, sedan runt 20 så ska alla träffas och
så ska vi vara resten av kvällen. Så nu är det väl bara att börja räkna ner för det nya året.
 
KRAM

Kommentarer
sonja säger:

Kram på dej, ha det så trevligt i kväll och Gott Nytt År!

2013-12-31 | 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback