GLASS OCH VÅFFLOR

 
Bilden är tagen för typ 3 veckor sedan
 
 
Hejhej! Förlåt att jag inte bloggat. Det blev något fel så det gick inte att gå in på .se sidor i hela thailand. så har inte kunnat blogga. Men, lite om helgen. I fredags var jag och alla andra på indianen. Vi hade superkul! Sedan på lördagen
hade jag lite feber, men det gick bort så på kvällen träffade jag Julia och Sofi! Vi var först hemma hos Sofi och hade det bara allmänt kul.  vi började dansa (av någon anledning?), så märkte vi att Rasmus, Robin och Svante stod utanför hennes balkong och kollade på oss haha! Vi garvade så mycket när vi såg dom.
Vi gick upp i lägenheterna med dom och spelade pingis. Jättekul haha! Lite senare kom Hannah och Gabriella.
På söndagen vaknade jag typ tolv och då gick familjen ner på stranden och åt frukost. Sen sa Sofi att jag skulle komma till weed view, så jag stack dit. Jag och Sofi gick bara fram och tillbaka på stranden, blev faktiskt ganska brun haha!
Vi snackade och lite så. Sen bestämde vi oss för att åka in till saladan och shoppa. Det var sjukt varm men ändå värt det. Hon köpte naked 3 paletten, två örhängen och jag köpte en bikini, en real techniques puder borste (!!!)
och två par örhängen! Verkligen jättejätte nöjd! (det kommer en bild på allt)
 
PUSS

Kommentarer
elin säger:

baby vad gott!!!!

2013-12-09 | 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback