YOGA

 
 
Jag i rosa tröja och svarta shorts!
 
Hejsan svejsan! För någon vecka sedan var vi på oasis yoga och testade på att yoga. Det var faktiskt väldigt roligt. Tror att jag ska börja! Finns inte så jätte mycket att berätta om yoga. Men jag tyckte iallafall att det var roligt. Vi får åka iväg ungefär varje vecka med klassen och ha "thai-tema" Denna gång fick vi yoga. man kan få plantera ris, rida på elefanter, ha batikmålning, thaiboxning och massa mer! Om ni vill han jag skriva lite om när vi har haft "thai-tema". Snart kommer jag skriva om regnskogsvandringen!
 
KRAMISAR!

Kommentarer
sonja säger:

Fina bilder från yogan, på dej; väntar med glädje på nästa berättelse; regnskogsvandringen.

2013-10-03 | 17:05:48
Anonym säger:

Sol, jag har inte gett dig tillåtelse att lägga upp en bild på mig på internet, jag kommer att stämma dig //Emil

Svar: Nina har lagt upp dom på hemsidan så då får vem som helst använda dom! #åhägddd
Sol Lannebjer

2013-10-05 | 06:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback