SVAR PÅ 1 FRÅGA

 
Hej läsare! Fick en kommentar igår, tror jag att det var? iallafall, jag tycker att det är bäst att hon/han/hen får svar på en gång. (se frågan och svartet längst ner i detta inlägg).
Men idag var jag i skolan som vanligt. Vi gick till 16... och nu har jag precis kommit hem och ska äta mellis (igen). Påriktigt, jag äter verkligen helatiden. sick! Sen ska jag nog plugga eftersom att jag inte var i skolan igår, och sedan så måste jag ju berätta om min födelsedag som var i lördags och hur min och julias dag var igår när vi dykte!
 
 
Hur mycket kostar baby lips från mabyline i Thailand?

Det beror lite på vart man köper men runt 20-30kr. Och dom är i en annan modell, lite smalare och en annan kork, så dom ser inte ut som dom "riktiga" men dom är fortfarande inte fake, inte för jag vet hur ett lipbam kan vara fake men aja. som ni ser på bilden, den första är såna som finns här, och den andra är såna som tillexempel finns i usa. 

Kommentarer
Anonym säger:

Tack för svaret:D

2013-10-19 | 05:09:54
Bloggadress: http://www.anonymiusie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback