MY BIRTHDAY

 
 
 
 
 
 
 
 
Halloj!  Fyllde ju år för två veckor sedan och tänkte att det var dags att berätta om min dag nu!
Så, jag vaknade till att mamma, pappa, sid & zac sjöng för mig. Då fick jag mina presenter som inte var upplevelser. Först fick jag en typ "läppglans-palett" som det även var fyra jättejätte fina och bra ögonskuggor i, och två blushes. Sedan fick jag en annan palett som det mest var ögonskuggor i. Det vaar 28 olika fäger, alla är jätteeefina och superbra! Sedan var det två olika puder, ett ljuste och ett mörkare, tror jag kan använda det som är lite mörkare men absålut inte det ljusa. Sedan var det också två till blushes.
Sen fick jag en bb cream i stick form. alltså ett bb stick. dock var det lite för ljust men det passade bra när jag tog på ett lite förmörkt puder!
Sen fick jag en fotlänk med massa olika fäger på. En parfym som har världens sötaste förpackning och luktar verkligen supergott! den litar ganska sött och fruktigt. Och sist till det BÄSTA! MAC!!! (haha) lite överdrivet excited, men ajajajajaja. Jag fick iallafall ett läppglans i färgen 12 (ville ha läppstift, men det fanns inte), en blush i färgen M04 och tre ögon skuggor, en blåglittrig i färgen 22, en silverglittrig i färgen 09 och en ljusljus rosa/lila, nästan vit, i färgen 15.
Och juste!!! höll på att glöma, jag fick ju lite saker i sverige, som liksom "förpresent" eller vad man kallar det. Då fick jag en sminkborste från h&m (eller två som satt ihop), en väska från h&m, JÄTTEFIN, verkligen, en bikiniöverdel också från h&m och två produkter från victorias secret! En body mist och en body lotion i lukten vanilla lace, alltså vanilj. Så, det var the stuffs jag fick. glömde en sak till haha, av min farmor fick jag guldkort på grönalund till sommaren, och av min mormor och morfar fick jag pengar, vet dock inte hur mycket men det får vi se när jag kommer hem! 
Efter det gick vi ner och åt frukost. sedan berättade mamma och pappa vad vi skulle göra den dagen. Vi skulle bo på hotell en natt, jag skulle få massage och nagellacksmplning. sedan fick jag även något dykpaket typ, fem dagars dyk med tre dyk varje dag!
När vi skulle åka stannde jag och mamma och hämtade min födelsedagstårta som vi hade beställt, och oh my god vad god och fin det var och som tur är så har vi kvar typ en fjärdedel, mumsmumsmums!
När vi kom till hotellet sprang jag runt och fotade massa saker och sedan åt vi tårtan som lunch. Efter det fotade jag lite mer, solade och badade! Sedan var det dags för nagellacksmålning och efter det massage, massage är nog det bästa som finns i thailand förutom sol, glass och bad! (haha).
På kvällen gick vi ut och åt middag på black. Åt pommes och kyckling med ost i, muums, jättegott!

Kommentarer
Sofie säger:

fina saker!

2013-10-25 | 19:16:14
Bloggadress: http://www.laviesaine.blogg.se
elin wahlberg säger:

vad fina saker :)

2013-10-25 | 19:20:15
Bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback