FOTO: NATUR

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Halloj! Eftersom att detta är en foto, mode och skönhets-blogg kommer jag lägga ut lite naturbilder mm. ibland.
Nu är klockan 18:19 här. Vi kom precis hem från resturangen. Jag åt chicken cashew (kyckling med cashewnötter) det är bara sååå sjukt gott!
Om några dagar tänkte jag svara på frågestunden. Tänkte göra två delar eftersom att det kommer in nya kommentarer hela tiden! Men, nu måste jag göra en religionsläxa om judendomen, lite hjälp kanskeee? (haha)
 
Måste gå nu, hejdå!

Kommentarer
sonja säger:

Fina naturbilder!

2013-10-15 | 09:09:58
Emma säger:

Jättefina bilder! VERKLIGEN

2013-10-15 | 10:23:13
Bloggadress: http://www.emmaslifeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback