DYVING ON KOH HAA

 
 
 
 
 
Tänkt berätta om när jag och julia dök på koh haa i onsdags. och självklart så är jag så smart att jag råkade radera alla bilder på kameran... så ni får nöja er med någon från google och några som jag och julia tog med hennes kamera. Så, över till dyken. Vi gjorde tre dyk och på det första dyket gjorde vi övningar eftersom att det var 6 månader sedan julia dök, och 8 månader sedan jag dök. Vi gick upp efter en halvtimme, kanskeee? för vi frös supermycket, vi drack ett glas oboy och sedan somnade vi båda.. (hahah) hade en jätte cjut bild på julia när hon sov men självklart var ju den på kameran... ahhhh! Men när vi hade sovit blev vi väckta... och vi skulle göra oss iordning för det andra dyket. vi såg inte jättemycket, eller jo, men inget liksom ovanligt eller vad man ska säga.. ingen haj, sköldpadda, bläckfisk eller såå.. på tredje dyket så vi inte heller så mycket "coolt" men vi såg en skorpinjonfisk som är farlig, kommer inte ihåg om man dör av den men den är iallafall farlig..
Det var det. nästa gång jag dyker kommer det antagligen bli med julia igen. och då kommer jag ta med våran undervattenskamera. så jag kan ta bilder eller filma. vet inte riktigt hur det bilr.
 
Men ni får har det så bra så hörs vi, PUSS
 
juste, inlägget om min födelsedag kommer upp imorgon!

Kommentarer
elin wahlberg säger:

så härliga bilder!

2013-10-20 | 21:40:06
Bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/
Sara säger:

Vad är det för kamera du kommer använda?

2013-10-21 | 07:30:09
Bloggadress: http://www.sarasfotolivvv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback